Pärnu Ühisgümnaasiumis rakendatakse jagatud juhtimise printsiipe ning arenevale organisatsioonile kohaselt on need aja jooksul muutunud.
Meie jaoks on oluline kollektiivi kaasamine ja koostöine õpikultuur iga õppija arengu toetamiseks. Jagatud juhtimise juurutamisel on kool jõudnud tiimipõhise juhtimiseni, mis aitab toetada iga õpetaja ja töötaja professionaalset arengut ning jõuda kooli arengukavas seatud strageegiliste eesmärkideni.
Pärnu Ühisgümnaasiumis ei ole ainepõhiseid ega valdkondlikke ainesektsioone. Igal lennul on kaks juhtmentorit, kelle eesmärk on juhtida oma tiimis koostööd, arendustegevusi, professionaalset arengut ja pakkuda õlatunnet.
Juhtmentorid juhivad oma lennu mentorite tiimi ning koostöömeeskondi, kuhu on ära jagatud kõik need õpetajad, kes ei ole mentorid.Juhtmentorid arendavad kooli mentorsüsteemi ning valmistavad ette ka teemapõhiseid mentortunde, loovad selleks vajalikke tunnikavasid ja õppematerjale, korraldavad mentortundide raames peetavate loengute ettevalmistusi ja kokkuleppeid külalisesinejatega.
Lennumentorite tiimi juhtimisel on juhtmentorite eesmärk toetada koostööd, jagada, märgata, vestelda, jõustada ning mentorite jaoks vajalikke teemasid üheskoos oma lennu mentoritega arutada.
Ülekooliliste koostöömeeskondade juhtimisel on juhtmentorite roll koostöö juhtimine koolielu korralduslike tegevuste, dokumentide või arendustegevuste teemal, õpetajatelt vajalikel teemadel sisendi võtmine ning vastavatel teemadel ühise arutelu võimaldamine.
Tugisüsteemide toimimise nimel teevad koostööd kõik koolitöötajad. Tugimeeskonda kuuluvad õppenõustaja, psühholoog, õppe- ja arendusjuht. Koostööd tehakse õpilaste, mentorite, aineõpetajate, lastevanemate, kooliõe ning koostööpartneritega. Tugimeeskonna tööd koordineerib õppe- ja arendusjuht.
Laiendatud juhtkonda kuulub 12 inimest: direktor, õppe- ja arendusjuht, õppekorralduse spetsialist–haridustehnoloog, õpikeskuse juht–raamatukoguhoidja, noorsootöö- ja kogukonnajuht, üldhariduse kvaliteedihindamise kriteeriumijuhid ning juhtmentorid. Laiendatud juhtkonnas võetakse vastu koolikorralduslikke ja arendustegevusi puudutavad otsused, millele on sisendi andnud ülekoolilised koostöömeeskonnad.
Kogu meeskonda hoiab sünkroonis toimetamas kooli juhtkond, kuhu kuuluvad direktor, õppe- ja arendusjuht, õppekorralduse spetsialist–haridustehnoloog, õpikeskuse juht–raamatukoguhoidja ning noorsootöö- ja kogukonnajuht.