Новости

Sass Henno uues loenguprojektis „KUIDAS MÄRGATA NÄHTAMATUT“ 18. января raivo.annusver


18. jaanuaril oli G2 ja G3 õpilastel võimalus osaleda Sass Henno uues loenguprojektis „KUIDAS MÄRGATA NÄHTAMATUT“, mis koosneb 3st osast.

Esimeses tunnis rääkis Sass Henno nähtamatutest kodu mõjudest, ellu kaasa tulevatest vägivallamustritest, närvisüsteemi arengust stressikeskkonnas.

Teises tunnis räägiti vaimsest vägivallast, 10st ohumärgist ja manipuleerimisest. Sass Henno õpetas ka reageerimist vaimsele ründele, enda piiride kehtestamist ja enda kaitsmist.

Kolmandas tunnis rääkis Sass Henno seksuaalse väärkohtlemise probleemidest, mis algavad sellest, et paljud kodud ei anna kaasa turvalist suhet oma kehaga ja julgust rääkida halbadest asjadest. Õpetati, kuidas erinevates olukordades hinnata, kas noorte seksuaalkäitumisel on olemas lubatud käitumise tunnused: nõusolek, vabatahtlikkus, võrdsus, arengu- ja eakohasus, taustasobivus ja puuduv halb mõju osalejate eneseaustusele. Lisaks õpetas Sass Henno ära tundma ohumärke, mis võivad viidata väärkohtlemisele.

18. jaanuaril oli G2 ja G3 õpilastel võimalus osaleda Sass Henno uues loenguprojektis „KUIDAS MÄRGATA NÄHTAMATUT“, mis koosneb 3st osast.

Esimeses tunnis rääkis Sass Henno nähtamatutest kodu mõjudest, ellu kaasa tulevatest vägivallamustritest, närvisüsteemi arengust stressikeskkonnas.

Teises tunnis räägiti vaimsest vägivallast, 10st ohumärgist ja manipuleerimisest. Sass Henno õpetas ka reageerimist vaimsele ründele, enda piiride kehtestamist ja enda kaitsmist.

Kolmandas tunnis rääkis Sass Henno seksuaalse väärkohtlemise probleemidest, mis algavad sellest, et paljud kodud ei anna kaasa turvalist suhet oma kehaga ja julgust rääkida halbadest asjadest. Õpetati, kuidas erinevates olukordades hinnata, kas noorte seksuaalkäitumisel on olemas lubatud käitumise tunnused: nõusolek, vabatahtlikkus, võrdsus, arengu- ja eakohasus, taustasobivus ja puuduv halb mõju osalejate eneseaustusele. Lisaks õpetas Sass Henno ära tundma ohumärke, mis võivad viidata väärkohtlemisele.